Friday, October 5, 2012

utc jom!

salam semua entry kedua heehe..kan td dah janji nk g UTC so jom layan gambar yg aku tempek kat sini..xtau nk merepek ape...sbb hati sudah sampai ipoh :) 






tetiba kami interprem lalalallaa...






















tu dia! mahal makanan nye..tapi dah lapar bedal aje hehe...


kesimpulan yang aku dapat hari ni...wah ayat karangan skolah der...  boleh la datang lg sini,walau bukan mall mewah! kalu x caya mai dtg opis aku skang! memasing sbok plan nk g jap g..haha pengaruh kuat ok..

ok serius! hmm pandangan jujur aku cakap la mmg bagus la ada nye UTC ni..bkn sbb ada kedai kain 1malaysia dan kedai buku 1malaysia yg murah giler babas tu je..tempat dia strategik sgt..kalau nk bayar bil ke nak wat urusan bank ke semua ada dalam ni..sampaikan nk bayar zakat pon boleh! dlm ni semua la ada...PTPTN..BSN..TNB..PEJABAT POS..mcm2 la klu nk sebot satu2 mmg lenguh la nak taip..so kengkawan boleh g sendiri..

bangga jadi rakyat MALAYSIA bkn sbb politik ok! tapi sebab kemudahan yang ada...klu nk pergi mmg senang amat la naik je tren lrt turun dekat stesen plaza rakyat.. aku bg detail ok! jalan kaki sket je dah sampai..setakat nk duduk2 rehat penat berjalan tu mmg boleh sgt..selesa ok! cuma nya makan dia agak mahal la sket :p




nota kaki : misi dan operasi nye akan ku terjah lagi ke sini..nk tgk ape lagi yg ada dlm ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...