Tuesday, October 23, 2012

20 oktober

salam...semua...harap semua sehat yer..
entry lambat sket hehe..arini nk share program hari minggu baru2 ni je pon..jom layan...
pagi sabtu tu celik2 mata je dah...OMG! pergh mengikut plan kol9 dah nak gerak..sobs..sobs..skalii tgk jam dah lambat ni..nak mandi lagi nk iron baju lagi..cargas2..dak housemate aku pon same je cam aku! ceh..igt kan dia bangun awl kejot aku ke.. ni xde nye dia pon sedap membuta lagi cisss....
akhirnye dekat kol11 lebih kot baru gerak, dalam hati harap sgt jalan x jem dan XSESAT haha...nk g s.alam tu..aku buta gak pasal jalan ni..tgk la maps mcmane pon...seb stering keta dekat aku kan..so redah aje lalala...
lalu faderal hiway je pon..mula2 tu xde la jem sgt..dah separoh jalan jem boleh tahan gak la tambah g ngan keadaan penyokong bola kelantan sudah mari kan malam tu ada game...xmau cter pasal bola..so bersesak la aku ngan org nk tgk bola ngan aku nak g makan kenduri sobs..sobs...
sampai gak aku kat kenduri tanpa kol tuan rumah! yeayy berjaya :) sampai2 teros ngam2 boleh makan..tp nye cover cun  eh cover la datang salam2 ramah mesra dulu br g makan hehe...
jom layan gambar yang ada ni..sbb nk sambung kenduri lain plak hehe...











tadaa ni la anak sedara syuga cinta  yg sulung! cik nur qaseh qaleshya 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...