Tuesday, October 30, 2012

stalker!!! a.k.a ???


entry laju2 dan rasa xpuas ati untuk petang ni di kala hujan lebat sekitar kl dan sekitar opis aku...tetap xdpt nk cool kan aku!!! perghh PANAS mendidih jer pale otak aku ni...
stalker!! ye pengintip a.k.a kepochi...a.k.a gak si penjaga tepi kain org!!! adoi ape lah masalah ko agak nye kan??? xpuas ati ape lg?? klu berani mai depan2 ckp..xyah kot main tikam belakang...aku nk bg seDASS pon senang!...meh nk tonyoh sikit mulot ko tu...bg ko sedar sikit...
mase kecik xnak mampos dah TUA ssh kan org...adoiii benci..rs nk g hempok je manusia itu! 
ape ko dapat erk jd stalker?? bkn kompeni bayar ko lebih pon...bukan leh bawak kubur pon dengki ngan org...adoiii.....
selalu aku diam..bukan takut pon malas nk besar2 cter je..tp igtkan bila kita diam makin senyap rupa nya makin menjadi2...LETIH









aku tau ada silent reader aku antara stalker2 ni so klu ko baca ko sampai kan aku xKESAH!! yang pasti aku DOAKAN idop korg2 xkan penah BAHAGIA! fullstop.



mood : sy sangat2 bengang!!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...