Friday, October 19, 2012

sepetang jumaat!

salam semua...tengah menghitung waktu nk balik hehe...korg2 ngah buat ape? mesti ada gak cam aku kan dok tgk jam jer nak balik kan??? jgn tipu...
huhu memandang arini jumaat, rehat pon lama so aku n the geng plan nk mengUSHAaa kengkonon windowsopingg...tapi tetapppp membeli hehe...tapi xde beli ape sgt pon cuma do belek tudong je pas satu kedai satu kedai w/pon hujan camni...




kedai tudong yang aku singgah dok ulang alik & sempat sambar jugak hehe...


akhirnye dapat gak sambar sehelai tudong hehe nak pakai esok sebenar nye! giler kan..seb baik la area jalan TAR ni xde la mahal amat kan..kira sesuao la ngan poket org cam aku :p xde la sampai standart ariani..hajabar bagai xmampu..sobs..sobs..mahal amat!  


dok ulang alik redah ujan tu..tgk2 jam makkk!! dah kol2.30 ker?? masak camni...cargas masuk mydin niat di hati nk beli payong tp bila memikir kan..aku yg sengal eh x aku yg malas sendiri nk bawak payong dr opis..so tanggung sendiri la ujan2 redah gak kan..nk balik opis cam xsesuai lak lari2 ayam tu..so beli je la baju hujan! yang mcmni..perghh pestime kot aku pakai..selama ni xpenah terjangkau dek kepala aku nk beli..slalu mcmane pon payong gak pilihan hati...





eh alamak! dah cukop masa...daaa balik dulu yer..selamat berhujung minggu semua :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...