Friday, October 12, 2012

jom!!!

salam semua...entry terakhir untuk minggu ni kot..kot la erk..
memandang kan cuaca makin mengganas kat opis aku nie..nampak gaya nye makan boleh membantu kan?? lalallalaala...
jempot hehe...pergh terbaik la ujan2 dapat makan camni :) syurga...w/pon sekadar angan2 jerk hehehe...










so plan nye arini aku nk tros gerak balik kg tercinta w/pon aku tau ujan camni...


tapi nye aku tetap nak balik kg jmp mak abah n semua2 la...dah 2mggu xbalik rasa lain jer..


kepada semua terutama nya aku la kan...hati2 di jalan raya..dok bebaik semua :) jgn nenakal okes..

1 comment:

  1. Uiks! ingat bebetoi ade la tadi.. hehehehee..

    Selamat pulang ke kg halaman......
    Bhati2 di jalan raya ye ^___________^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...