Sunday, October 28, 2012

Korban!

Salam semua..dah sampai rumah masing2 ker? Aku stil dlm keta on da way balik kl..dah dekat 4jam kt dlm keta..seb baik leh gilir2 klu x mauttt hehe
Nk story pasal korban sbnr nye..pengalaman aku wat korban tok pestime sepanjang idop aku! Alhamdulillah syukur dgn rezeki allah dpt jugak aku wat korban dgn duit aku sendiri..
Hmm perasaan erk? Perghhhh...tu je yg boleh aku ckp, sumpah sgt2 hargai pengalaman ni..
Mungkin org lain aku xtau la kan bg aku masa imam tu takbir sambil ajar ktorg2 ni berniat..sumpah jantung aku laju gler..xtau nape..bila kena sentuh lembu tu sambil imam tu sembelih lembu tu xtau nk ckp sebak sgt..;(
Meleleh gak air mata aku! Hilang macho aku :p bila tgk sendiri dgn mata kepala saat2 hembusan terakhir lembu tu buatkan aku feel semcm! rs sgt2 bersyukur akhir nya aku merasa gak kongsi rezeki aku ngan org yg sepatutnya...
Semoga Allah terima korban aku untuk tahun ni..semoga Allah beri lg rezeki untuk aku tahun2 hadapan untuk untuk kongsikan rezeki ni amin
Jom tgk gambar yang ada..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...