Tuesday, October 2, 2012

alamak!!

alamak!! serius ni nyesal nye la...

arini setelah agak lama xkemas begduit haha aku mmg malas.. tetiba terjumpa kupon wayang der...ades..nyesal amat ni..sobs..sobs..

di pendekkan cter aku makan kepsi dlm bulan pose aritu dapat la kupon free tukar tiket wayang untuk 2org + popcorn murah tau..kengkonon nye tarikh akhir lambat so simpan je dulu..ye ar kan bulan pose tgk wayang mcm xbest lak..itu pendapat aku la.. org lain no komen :)

tetiba arini aku rajin sgttt kemas2 purse a.k.a poket doremon aku! skali sentap der.. alamakkkk mcmane leh terlepas pandang ni???dah sebulan kot terlepas nye... padahal ari2 kot ada je dalam tu...sobs..sobs...

adakah faktor umor yg menyebabkan kes ni terjadi??   xmungkin saya muda belia lagiksss haha poyos sila muntah :)

akhirnye dalam tong sampah ler nasib nye...



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...