Friday, October 5, 2012

selamat pagi semua

salam semua kengkawan syurga cinta..semoga pg jumaat ni ceria2 okes...

arini mood dah ke laut la hehe..itu aku la kan,bkn sbb stress no stress 4 today! yuhuu...balik keja kang nk gerak tros ke ipoh! insyaAllah sahabat2 syurga cinta akan berjumpa lagiks..aish  mood xsabar! sape sahabat syurga cinta...ala aku pernah story dulu :)

mengikut plan nye aku dari KL ni nak try naik tren je..malas nk drive,boleh gitu? so kwn2 ku  kat ipoh aku tompang korg la erk hehe..mengelat!   korg2 penah dgr pasal tren ETS x? hmm ke aku sorg je yg ketinggalan bas?? aish br arini merasa nk try naik...pape hal nanti aku story pasal tu bg aku merasa naik dulu hehe..

ok jap nak tempek sket gambar mereka2 yg selalu dalam hati ni..










mood rindu kamu2 semua! sobs..sobs..




nota kaki : ada x sape2 dah pegi UTC?? mood arini time rehat kang mcm nak g serang je sana hehe...jom kengkawan jumpa kat sana :p

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...