Monday, October 29, 2012

isnin bluess...

salam semua! masuk kerja arini tetiba tgk kelender..alamak! xabes g bulan10 rupa nya..ceh salah daaa...rupa nya pas cuti raya tetap xabis g bulan10 :)
xde tunggu pape pon saje nk cepat kan masa hehe..nk cepat abes tahun ni tu sebenar nye hehe.....
sambil2 belek kelender jom aku bg korg tgk pack nya november aku!


setiap minggu full booking! cuma 24 - 25 november je kosong lagi...xtau la kan esok lusa ape cter..memandang kan klender november ala2 full so aku mmg leh nk plan kemana2 la kan..xbest lak klu org dah jempot x pergi..tp kalu tgk kan 11 nov tu mmg xde la kan aku nk g semua!.. xsempat nye seharian..nk jelajah satu malaysia ni...

korang2 nye kelender november mcmane? mesti cam aku gak kan kenduri sana sini...makan free time :)


nota kaki : hadiah ape nak bagi ni????

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...