Wednesday, October 24, 2012

aku terima nikah nye...

salam semua..xde ape nk citer sgt..sabtu lepas meluangkan masa gak g tengok wayang..selepas aktiviti tgk wayang hantu kapcai masa trip ipoh aritu..
huhu kemain lagi iklan nye..dalam fb pon bukan main lg org komen..so dgn rasa kobar2 aku pon set gak masa nk tgk wayang..
so terjah mines je tiket kol10.20 malam...layan...



kesimpulan dari yg aku tgk...komen aku la kan..hmmmmm xde la best sgt..boleh la cuma aku  xberapa berkenan bab romantik tu..perghh seram tgk..aku yg bujang ni rasa cam agak segan gak la...eeeeeeeee xsesuai citer melayu camni! pendapat aku je..org lain aku xtau la kan...
dari 10 bintang aku rasa 5 bintang je boleh bagi...


nota kaki : hmm korang2 dah tgk ke citer ni??

2 comments:

  1. kita dah tengok cete ni tak berapa bestlah, cete dia biasa2 je tak boleh lawan ombak rindu..;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...