Tuesday, October 9, 2012

bengang!!!!

sentap!! angin satu badan okesss..giler betol la..ni la nama nya kalau manusia suker cari pasal mmg mcmni la..!! sabar la wahai hati..jgn la sampai meletop..kalau meletop mmg mampos ko betina! 
ye smlm mmg aku mc,tapi pepagi okes aku inform bkn nye aku diam bodo jerk..tapi xyah la kot ko nak email semua org konon2 nye aku x submit lg mc dlm sistem! bodohh nye pompuan tua! xyah kot bg tau semua org ko email mcmtu kat aku..moral?? adoi nk tunjuk ko pegawai aku kuli ke?? adohai bukan leh bawak kubor ok pangkat tu! mampos la..
adoi geramm nya la...aku betol2 marah arini ok! sampai naik kat kepala beb,angin satu badan ni...seb baik ko xde kat opis arini...korg bayang kan la pompuan tu xde pon kat opis dr pg td kot..ntah mane pegi nya tetiba boleh email aku siap cc semua org tanya kenapa aku x submit lg mc aku??? walaweiii...bikin panaz btol la..







nota kaki : mood emo!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...