Friday, October 26, 2012

Perjalanan ku

Salam semua..amcm raya korg2? Best x? Aku br dapat rest ni..pergh kepenatan jugakss..nanti aku cter pasal korban pestime ok!

Ok smlm nye cter..dr kl aku gerak dlm kol9 tu pon dlm cuaca yg agak mencabar jugaks la..hujan pon lebat pakej guroh skali tau..selalu amik masa 2jam lebih je sampai depan umah mak aku tapi semalam kol1pg lebih sampai tu pon tanpa berhenti mana2..mencabar gak la kali ni..

Dek kerana mengantok dan nk ke toilet benti singgah petronas hiway tepi jalan tu je ala klu korg biasa lalu hiway tol gombak ke tol bentong mesti tau nye.. Selalu xpenah rs mcm smlm, bayangkan aku msok kedai tu dah mcm org nk beli tiket bola..ramai gler.. Sampai rak2 barang tu clear! Peti ais yg maha byk tu pon dah mcm ala2 nak ada xde je..

Xmau ckp banyak..jom share gambar


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...