Wednesday, October 31, 2012

istanbul aku datang!!


yeayyy istanbul aku datang! akhir nye dapat gak aku tgk...

semalam aku g tgk tayangan pra tonton bersama2 pelakon nya dekat MBO subang perade..boleh tahan la org nye ramai gak la..


tadaa kami dan aizat..xbanyak dia dlam cter ni tapi ok la kan..



dengan wife tomok! kak ayue.. aku malas nak amik gambar ngan tomok ramai sgt hehe..dgn wife dia ni aku dah kenal lama sebelom dia jadi pramugari aku dah kenal tp mmg ssh gler nk jmp..tambah dah kawen ngan artis plak..lg la ssh nk jmp..:)



kami yang menempek kelaparan abes wayang hehehe...

eh lupe lak nk komen pasal citer ni...best! boleh tgk lagi...sweet gler lisa surihani tu..aku xde la minat sgt mcm org len yg masuk kelab bagai..tp cter ni sesuai la klu nk wat gelak2...:p
cter xberat...8/10 bintang :)

jom ramai2 tgk wayang citer ni....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...