Wednesday, October 17, 2012

anda di jemput! sekian

alamak!! ngeri betol la bila buka fb ke balik kg ke mesti ada je jemputan..huhu bkn ngeri sbb aku jeles ke ape okes..sila jgn salah paham...ngeri sbb aku risau xdapat mengHADIRkan diri..sangat rasa serba salah okes..
semakin nak hujung tahun semakin banyak btol jemputan..adoi korg2 nama yg nk kawen tu jgn pilih tarikh sama...mcmane kot aku nak pegi??? masalah tau..kalau umah korg2 sebelah menyebelah aku suker!! hehe..ni memasing ya ampun makan masa sekerat hari nak sampai..
nak ckp insyaAllah pon serba salah ok..rasa nya berat xboleh nk g semua tu 80% masak mcmni..aku paling x suker bila keadaan ni..org menjempot opkos la nk kita datang kan..mmg la si penjempot akan ckp.."xpe aku paham!" tapi dalam hati dia?? sape nk jawab??



anak sedara shomell bambam ni dah kategori wajid..tu pon kena g lewat sket sbb nye bos kat department ni kawen tarikh sama klu x g ssh jugak kan..:) janji tunjuk muka...



 asma dan pasangan di jerantut 11 nov 12



sham & dila di jengka...11 nov 12



shahira & hairi raub - 11 nov 12


tenggok!! 11 nov 12 aku ada 3 jemputan memasing kawan masa aku skolah teknik dulu..klu nk ikotkan time ni la kan klu nk dpt jmp kawan skolah teknik dulu..masak btol la..
ni belom lagi kad yg on da way..ada 2org lg kawan skolah teknik kol ckp br pos kad..tarikh nye aku xpasti harap2 bukan tarikh ni gak...



ezal & tina 17 nov 12 - raub
seb baik aku kawan ngan pengantin laki so xde la kena tempias tarikh sama mereka di atas..:p



wan & wan - 18 nov 12 lipis
yang ni pon kes wajib! aku kena pengantin laki si wan ni masa skolah teknik dulu..agak baik jugak la, skali bila dia bertunang ngan wan (gurl) terkezuuttt okes..sbb nye wan (gurl) tu rupa nya anak sedara pakcik aku hehe...nampak kan! pusing2 sedara jugak sudah nya..hmm korg paham x cter aku ni?? hehehe...


so kesimpulan nya...

selamat pengantin baru untuk sahabat2 ku di atas...semoga bahagia sampai syurga..semoga kenduri nanti berjalan lancar ..amin




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...