Thursday, October 4, 2012

shoping jom!

salam semua,arini aku nk share hobi aku ngan dak2 opis time rehat yg boleh di gelar operasi shoping hehe...w/pon dah niat xmau beli pape2 pon..tetap balik opis mesti ada gak plastik nye hehe...mmg xde istilah window shoping okehhh...

sape2 yg keja area aku ni mesti dah xheran kan..maklum la time rehat pon boleh terjah janji cuaca cantik..mcm arini w/pon cuaca ala2 aje misi tetap di teroskan hehe...ape ada hal...
ribut taufan sanggup ku redah hehe...  

jom layan gambar sket2 sekadar kongsi suasana..mana la tau esok2 aku kena transfer tempat lain mungkin xde dah operasi camni..mana la tau kan :) 
dan boleh gak bg kengkawan yg xpenah g area cn tulis dalam diari target sblm hujung tahun dtg shoping cn lalallalala...



antara kasut kanak2..comel kan..


keronsang..


kedai nya :)


pin tudong..ha yg ni mmg br arini aku tau hehe..selalu nya org pakai selendang mesti tau pin ni..kalau x silap rm1 satu pin..boleh la kan..


tudong! wahh murah dan shantekk jom sopinggg............



pssst tgk gambar je tau..satu pon xbeli hehe sbb nye operasi aku arini nk cari ni ha...




kengkonon esok nk gedik2 ke ipoh..so hujung mggu aku kat ipoh la jawab nye...korg2 ape plan minggu ni???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...