Thursday, September 13, 2012

yeay berubah jugak!

alhamdulillah akhirnya selepas 6bulan keputusan doktor arini buat aku hapy gler hehe...almaklum la lepas ni dah xpayah lagi ulang alik sebulan skali ke kg baru medical centre a.k.a pusat rawatan islam kg baru tu la...
lepas ni aku akan ngadap ngilu dan sakit ni 3bulan skali je yeay...dah lepas dah ujian pertama..sakit ape erk? hmm xyah kot cerita xmau simpati sape2 just nak share keadaan je, yg pasti setiap kali aku g sana aku kena dapat kan 4 injection! korg2 bayang kan la betapa aku menahan air mata ok...konon2 macho :p
macam arini aku dah dapatkan suntikan yg aku kena hadap! so far selepas 10jam lebih ngilu tu ada lg cuma denyut2 agak kurang sket la...hmm tapi bak kata mak aku nk baik kena la hadap! kang klu skip2 rawatan lg lambat baik..dah la doktor tu ckp dalam 2tahun ni kot aku kena g selalu follow up. cuma yg xbest nye kena makan ubat nye! maha banyak!
dan skali lagi alhamdulillah sbb kompeni yg aku kerja ni tanggung sepenuh nya rawatan yg aku perlu lakukan ni...





nota kaki : so aku mc arini dan esok! so akan bercuti panjang sampai isnin...yeay masa untuk rehat diri dan minda sepuas2 nya...

nota kaki lagiks : dah booking tiket flight g kk januari nanti..huhu ada sape2 x kwn2 cn leh story pasal kk..tq

2 comments:

  1. OMG! awak tak sihat ker sampai kena injection 4 kali? Ya Allah semoga allah sentiasa melindungi awak.jaga diri baik2 tau..sayang awak okay!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...