Sunday, September 9, 2012

kenanga whosale city

alhamdulillah akhir nye berkesempatan jugak aku ke kenanga whosale city a.k.a KWC dapat la gak sambar 4helai baju hehehe...len kali boleh g lg... nk cr jubah plak...cantik2 baju kat sane...untuk org kurang comel cam aku ni mmg bebaloi la g punya la banyak fesyen...janji bawak duit banyak hehehe...
dekat kwc ni konsep dia senang je beli secara borong, ala bkn nk kena beli sampai sedozen pon..takat 3 helai pon dh ok...cam smlm 8 sept aku g,niat nye nk cr handbag ke tp dah sampai lain lak yg aku beli hahahaha....
so aku beli baju kt kedai yg sama la 3helai aku nya 1helai adik aku nye, dpt sale 30% dr jumlah yg kena bayar...ok la kan...kalau beli byk2 cam org nk meniaga tu xtau la plak kan...maybe kira lain kot...
ok kwn2 ada sape2 berminat nk mulakan perniagaan kecil2 boleh try dtg kwc, area jalan hangtuah je...bkn stakat baju dewasa...butik kanak2 pon banyak...tempat pon selesa je, maybe sbb org xramai g kot tau tempat ni....foodcourt pon selesa! pergi jangan x pergi hehehe


gambar ni je yg ada hehe...sbb nye aku lupa nk snap! da sbok msok kedai pas satu kedai ke kedai...rs nye semua tingkat aku terjah huhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...