Thursday, September 27, 2012

rizeki oh rezeki...

salam semua, entry lewat petang tok harini hehe..lewat ke?hentam je la 

ok arini nak cerita pasal rezeki..hmm tetiba terpikir di sbbkan sambil nyelam minum air aku ni haha sambil2 BW la tu...sambil wat keja ala2 pekerja pos malaysia oppss..  mintak maap, ampun kan patik! merepek sudah!

rezeki aku minggu ni mmg bek kot..eh memang baik la..ikhlas syukur sgt..nak tau nape?? mai aku bgtau..biarlah gambar2 ni jadi cerita arini...








ye coklat! huhu alhamdulillah rezeki jgn di tolak..musuh jgn sekali2 carik..tapi kalau org cari musuh ngan aku..aku ok jerk hehehe  
ntah kenapa agaknye minggu ni ade je org baik hati bagi aku coklat, paling br dapat pg ni coklat HERSHEY'S siap satu pek ok. paling speselnya aku sorg je dapat dr opismate aku ni dia br balik dr langkawi perghh berpeluh ketiak hapy nye pasal hehehe 

dan akibatnye!!! warghh xsuker!! xsuker!! aku makin mokmoks!! a.k.a gebus gitu sobs..sobs..sampai hati kengkawan aku xmau kasi aku diet w/pon dorg tau aku mmg ssh nk diet hehe...abaikan...rezeki2..nyum2 nyum..



nota kaki :terpikir nak share rezeki aku ni dgn kwn2 terdekat..korg rasa???

5 comments:

  1. Bestnya dapat coklat!!! nak sikit boleh tak..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak! mummy jauh sgt nk sharing2 is caring pon :)balik nanti soh dady belikan erk..

      Delete
  2. uiiii byknye coklattttt.................... kalo angahMia nak diet meh la campak cni sume coklat tu, diulangi.. SEMUA ye... hehehehheheheeee............

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak SEMUA!! huhu sharing is caring kan, nanti akan sampai di meja mu :)

      Delete
    2. Weeiiiiii best nye.... tq2.. hehe..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...