Monday, September 10, 2012

raya lagi!

alhamdulillah...akhirnya jamuan kecil2 sempena syawal yg dah nak abes ni berjalan lancar...w/pon ada sikit kelamkabot hehe...semoga tahun2 depan kita boleh sambut mcmni lg...kalau di beri kesempatan masih di jabatan yg sama :)
ok la xmau cter panjang.. aku nye turn tahun ni kena bwk rendang.. adoi tu yg ssh ni gler mane aku reti wat rendang...demand lak tu nk rendang ayam pencen ok! mmg btol2 wat aku serabot...oh ya kitaorg nye jamuan kali ni just wat potluck aje..tp stil ada permintaan lalalla..layan kan aje...seb baik ada kawan syurga cinta boleh tolong wat sesama rendang tu klu nk harap aku mmg xde la rendang...aku bwk dorg rendam aje hehhe...
jom layan pic yg ada ok...pape pon aku time kaseh sgt2 kat kawan aku sbb sudi luangkan masa dgn anak kecik nya!! mummy maceh byk2....





tadaaa...rendang ayam aku! maceh mummy qaseh tolong cik amy masak! muah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...