Sunday, September 23, 2012

lepas hajat..

arini 23 sept berjaya jugak aku meluang kan masa melawat kubur arwah paktam! hmm lega rasa nya...mcm terlepas satu beban di bahu...semoga roh arwah paktam di cucuri rahmat Nya amin...

okes la aku cerita dari awl ok..kol10pg aku dah gerak ke negeri sembilan,tapi mengikut plannya singgah di senawang dulu nk melawat kawan kakak aku br bersalin anak ke 2. so perjalanan lancar sampai je je rumah mak kak yanti tu ktorg di hidangkan nasi ayam huh terbaik...time kaseh makcik..sedapppp....



tadaaa nur izara amani br 2minggu ok...comel, nanti cik amy dtg lagi melawat yer...

okes selepas beberapa jam di senawang aku meneruskan perjalanan ke tampin daerah yg aku pasti datang lg selagi di beri kesempatan oleh Allah..selagi aku masih bernafas di bumi allah ni insyaAllah....

tepat jam 4ptg aku sampai jugak di daerah yg sentiasa dlm hati dan igtan...ya tanah perkuburan di satu kawasan gemencheh..


semoga roh arwah paktam di cucuri rahmat oleh nya amin...al fatihah...


selesai semua nya untuk harini,dalam pukul6 lebih akhirnya kami meneruskan perjalanan pulang ke cheras. Alhamdulillah selamat sampai sudah.



nota kaki : semoga seluruh keluargaku di beri kesihatan yg baik untuk lebih beribadat kepada nya amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...