Thursday, September 20, 2012

doa kan saya....


salam semua...entry pertama hari ni...hmm dengan rasa rendah hati, aku nk mintak tolong sgt2 doakan aku yer untuk esok! hanya Allah yang dapat balas jasa kalian semua...esok mungkin hari xpenting untuk korg2 semua tapi esok hari penting untuk aku...
insyaAllah kalau xde aral melintang xde kepayahan aku akan di temuduga untuk masa depan aku dan insyaAllah jugak masa depan keluarga amin...
dah lama kot aku aply sampai dah rasa mmg xde harapan...tapi pg nie betul2 buat aku senyum sampai telinga bila dapat panggilan dari sana...
syukur sgt ya allah sbb dah bagi tunjuk jalan yang luas ni...sape ckp dunia xadil?? huhu 






nota kaki : hati berdebar2 sebenarnya..pape pon cayok2 cayok...

4 comments:

  1. Semoga dipermudahkan segalanye.. Kalo bjaya dlm intbiu tu nanti mesti bulat kan hati, & kuat kan semangat, jgn toleh blkg lg ye..

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan semua urusan,amin ~

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..semoga berjaya ye sayang!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...