Wednesday, September 26, 2012

keBzian melampau

salam semua...sehat?? aku alhamdulillah cuma batok sket2 je..tapi ttp meneruskan perjuangan di kompeni :p

so minggu ni aku keBZian melampau! huh sabar je la klu nk ikot kan aku la pekerja contoh keja sblm balik aku siapkan! (aku puji diri sendiri nihh...kang xde org puji hehehe) tapi di sebab kan kawan seOpismate ni kerja nya maha banyak lak aku tgk..sian plak ngan pregnant nya..ada lak terberanak sbb stress ish mintak di jauhkan...

akhir nya dgn rela hati aku menawarkan diri..dan cerita nya aku jadi terlampau bz di sbb kan kerja aku ngan kerja org len huhu sabar je la...TAPI ttp curik2 BW hahaha...amik ko...arghh xkira ttp nk BW gak! bos erk??? hmm klu tau mmg la dia angin..nama pon bos pompuan emosi! sila eja okes EMOSI!


antara surat2 yg nak kena lipat n masok kn dlm sampul!


tunggu turn nk susun sblm hantar pos..

korang bayang kan la bkn banyak ni je..ada 8ribu tau..giler btol la...nasib bkn volume kerja aku..mau pengsan klu mcmni...ni semua pic kat meja aku..korg bayangkan meja si tuan punye!! dah la due date minggu ni...stresss...stresss...

w/pon begitu aku TETAP dgn hobi aku hahaha...print resepi kek :p giler dah aku ni...buat nye ntah bebila,skang ni masa xckop je rasa nya..boleh gitu?? dan satu lg mood melanda ok ni pon tetiba gaks...terasa membazir sbnr nya tapi kan lantakkan...
tadaaa....






2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...