Tuesday, September 4, 2012

hari sakit hati!

pernah x korg2 a.k.a kawan2 syurga aku dekat dlm blog ni sama ada secara terus @ sembunyi2 ni rasa sakit hati dengan kawan baik sendiri?? penah x rasa nk marah xpon nk berteros terang tp xmampu! bkn sbb takot cuma risau terkecikkan hati aje..so mcmane erk???adoi stress btol la mcmni....
mcmni story nya..aku dgn A ni boleh la di kira baik gak la,kerap jugak jumpa, kitorg share jugak masalah famili ke bf ke persekitaran tempat kerja ke tapi kalau aku sejujur nya aku xde la share 100% kan.. ade yg aku ptot simpan sendiri aku simpan la..tp dia aku xtau la no komen! yg jd masalah nya story yg dia tau, tetiba je dia bukak crita kat org lain..tak pasti secara sedar ataupon x yang pasti membuat kan aku bengang! 
selama ni kalau dia adds kwn2 aku dlm FB w/pon dia xkenal untuk list kawan dia aku xkesah pon sbb aku rasa hak memasing,klu kwn2 aku terima kira abes la cterkan..aku senyap kan aje..
contoh situasi okeh...nak bagi korg2 paham...aku story la pasal sepupu @ sedara aku bla..bla..bla ngan dia just story je pon, tetiba aku perasan dlm FB dia boleh tanya @ sound sepupu @ sedara aku tu di wall! gler kan...so mcmane?? kalau korg jd sepupu@sedara aku korg mesti pelik kan macamane si A ni boleh ckp pasal benda tu..nasib baik dorg2 tak serang aku!!! memang mendatangkan masalah...mcmtu jugak situasi nya bila dgn kawan2 aku yg dia sendiri xpenah pon kenal!!!!!
dan yg paling aku angin satu badan arini, tetiba je dpt msg dr kawan jauh aku.. igtkan memula tu dia nak tanya khabar ke ape, skali kena ala2 tegor secara halus gitu..yg berbunyik sgt bekecil hati dgn ayat si A a.k.a kawan aku bukan kawan dia!!! dalam wall fb aku.....so aku sgt sedih! bkn salah aku rasa nya...tp bl melibatkan terguris nya hati org lain aku jd sgt marah tambah2 g aku xtau nk bg alasan logik ape untuk pertahankan aku...sediiihhhh.....
secergas mungkin aku tgk wall fb ku..adoi.....
ape erk masalah kwn aku ni? xcukop kaseh sayang ker?? aku btol2 angin dgn dia arini...rs aku nk je g maki2 hamun bagai...tetiba aku rs xde kawan mcmni pon xpe! btol2 mendatangkan masalah....
hmm korg rasa ptot x aku unfriends aje A ni dlm FB? kalau aku buat mcmtu dia pasan x?? 


nota kaki :mood hilang btol arini....


4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...