Friday, September 7, 2012

mood raya lagi...

salam semua  kawan2 syurga cinta...harap nye semua sehat okeh....memandangkan arini dah jumaat ape plan korg semua hujung mggu ni...hehehe insyaAllah plan nye aku nk g umah kawn bek aku nk blajar masak2 hehe...harap menjadi la kan...
ok la berbalik pd story...3hari berderet ok sambutan hari raya kat kompeni aku keja ni...gler mmg menambahkan berat badan jerk hehehe...tp memandangkan masalah yg xdpt di elakkan,aku dpt g satu je itu pon sbb dpt pelepasan awl huhu kol3 ptg dah boleh kuar opis lalalala....
so di pendekkan cerita,sampai la aku ke dataran bangsar a.k.a maybank bangsar so ape lagi sesi membedal makanan huhu...ini tipu! sbb nye aku sampai dekat kol4 gak rs nya mknan pon ala2 je sadis... ha ambik ko lambat lg..kekonon nk pelan2 je xmau kejar2 last nye tgk persembahan je la yg byk pon...tp xde la sampai xmakn lgsg kn...buruk la pretasi kompeni mcmni hehehe..mintak ampun!
tp alhamdulillah w/pon xmkn dgn over...tetap dpt salam2 raya dgn kengkawan lama yg ada..ye la nk ke rumah sorg2 nk mintak maap bagai mmg tak la kan xterjangkau dek akal nk g semua rumah...masa ni la amik pluang...



selamat hari raya semua....insyaAllah raya 2013 nanti kita amik pic lg erk...memandangkan mejoriti dlm gambar ni dah x seOpis dgn aku skang mmg ssh gler nk jmp muka...balik2 dlm fb je seb baik kan...


nota kaki: isnin ni departmen aku lak jamuan raya...huhu nanti aku update lagi yer...insyaAllah...semoga majlis berjalan lancar la nanti...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...