Tuesday, September 4, 2012

Allah yg tahu,..

Ya hanya Allah yg tahu ape aku rasa saat dan ketika ini...bukan ku xbersyukur dan juga bukan ku xberusaha tp dlm merebot kaseh pd yg xsudi membuatkn aku sgt2 berduka....hati rs terhiris! ya Allah dugaan apekah ini? mampu kah aku bertahan lagi untuk satu masa yg aku sendiri xpasti aku mampu....
kepada insan yg bergelar emak...aku sesungguh nya bersyukur dilahirkan dan di besarkn sehingga kini...tapi sungguh ku xmampu bila hati sentiasa terhiris bl keadaan sentiasa tidak menyebelahi aku...w/pon terang dan nyata aku di pihak benar! 
adakah aku anak yg xtau diuntong? adakah aku anak yg xdiminta? bila diri sentiasa menjadi perbandingan....yaAllah dugaan seperti ini sungguh aku xmampu nak hadapi...
bukan harta yg aku minta...bukan jugak niat nk berebot kasehmu wahai emak...cuma ehsan la sedikit kaseh dan penghargaan buat anak mu ini...
ya mungkin tidak seberapa yg aku lakukan dan ku korbankan untuk semua...tapi tidak kah ada secebis rasa w/pon sekadar rasa simpati untuk aku menumpang kaseh sblm aku menutup mata.....
ya Allah di saat dan ketika ini setinggi2 doa ku panjatkan kepadaMu kau tabahkan la hatiku kau kuatkan la emosi ku untuk hadapi dugaan ini.sungguh xmampu nk memendam sendiri....sungguh ku xmampu menjadi yatim sebelum waktu.... kau rahmati la seluruh keluarga ku....nun jauh di lubuk hati paling dlm aku sgt2 sayangkn mereka semua....
kalau nyawa jd taruhan aku sanggop hadapi ya Allah....




#maaf emosi mlm ni....doakan yg terbaik untuk aku.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...