Saturday, September 22, 2012

aku dan mereka....

husna n zamila....cute kan??? memasing umor 8 tahun....

hangat dari oven hehe....salam semua...arini aku kepenatan over tpape pon aku eksited n bebaloi rs nya...ok la berbalik kepada tajuk...hmm arini aku join kompeni event bersama anak2 yatim...alhamdulillah semua nye berjalan lancar seperti yg di harapkan amin.....
kol7.30 pg aku dah terpacak kat padang awam pudu ulu cheras...cuaca  lak ala2 manja gitu...memandangkan hujan dr malam sebelum nya...aishh...ssh gak ni...tp xpe demi misi yg aku suker aku teroskan gak...

kawan2 ada x yg suker aktiviti sukerelawan cam aku ni? hmm perasaan puas tu ssh nk cter....cuma aku belum smpai tahap pegi rumah anak yatim ulang alik je w/pon dlm hati pernah gak terlintas...insyaallah lepasni mane taukn...

langkah pertama mereka bersama kami :)
kebosanan kot tunggu hehehe...masa ni anak2 dah sampai awal tp di sbbkan  ada 2 rumah  anak2 yatim lg xsampai  kena  la tunggu sementara nk  senam robik untuk acara pertama...

ni la kanak2 paling muda arini...waqar umor 3tahun....so cute! masa ni dorg nk valik dah..tgk baju waqar dah tukar len dia kepanasan...biasa la kan budak2 kalah artis klu tukar baju huhuhu.





warna jgn x warna...hehe ni la adik awi...umor 7tahun..dari dia sampai dia follow je aku...haha sampai kan kengkwn aku igt anak aku..sabar je la...aku single lg okes! tapi xpe kan sekurang2 nya dapat ko lepas rindu dia dekat mak dia mana tau kan...:)


ni pon 2 kanak2 hapening! umor 8tahun...belajar rerajin ye dik...


ni antara warga berumur sedikit..remaja la dalam lingkungan umor 13tahun sampai 18tahun...insyaAllahdah besar mcmni dah boleh berdikari kot...


ini la warga kami arini...alhamdulillah semua nya selesai...


bukti okes!! 




kesimpulan yg aku boleh buat,kita....yg paling tepat aku okeh...hargai la ape yg de depan mata...xdpat bayangkan aku aku di tempat dorg...sekecil ni dah kena berdikari...hmm boleh ke aku? rsa nak bawak balik je sorg...sobs..sobs..sedih sgt bila dorg melangkah naik bas nk balik dah! sensitip aku ok....
aish kalau la BOLEH...mmg aku dah bawak sorg balik....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...