Sunday, September 2, 2012

selamat bertunang sepupu!

pertama sekali nak ucapkan gak w/pon dah wish dekat fb, selamat bertunang sepupu ku en.izwan :)  semoga jodoh kalian berpanjangan, semoga bahagia milik korg! semoga sentiasa dalama lindungan Allah hendakNya amin....

meh aku cter sket2 pasal majlis ni okeh... 1.09.2012

7.00pg - berperang di dapur hehe
gilerkan rumah lelaki pon tetap nk kena masak2 jugak! sbb nya tetamu yg nak join menghantar rombongan tu xkan xbagi minum2 ke kan...kita org melayu ni kan adap berbudi bahasa tu penting..cuma aku je x terlibat kat dapor sbb nya kena usaha gigih mendeko hantaran! sabar je la...nama pon aku ni sebelah lelaki... layan...



dalam banyak2 aku deko,buah ni je aku puas ati! korg rasa???


ni je yang kitorg bawak ke rumah gurl a.k.a bakal sepupu aku hehe


cincin pilihan hati bakal perantin! 


12.30 tghari - bersiap nk ke rumah perempuan
masa ni mmg kecoh abes,sbb nya ada yg xsampai lagi...lg haru situkang karot yg xsampai lagi huhu...klu tgk muka sepupu aku tu mmg lawak...pucat jer,dr elok2 bercakap sepanjang pagi tu dah mcm bisu jer....lawak! xsempat nk "membahan" dia sbb masing2 sebok...

last2 dekat kol1 gak la sampai rumah perempuan, nasib bek la dekat aje.. taman sebelah2 okeh...mmg dekat je jodoh sepupu aku... kemain jauh nu kat sabah keja...org dekat gak dia ikat hehe...



makcik ku a.k.a alang dengan bakal menantu nya!



mereka... izwan love ziela :)


2.00ptg - kepenatan
akhir nya majlis abes jugak...so sesi melepak kan badan kat rumah dulu, sbb nye malam nk ke s.alam pulak...full pakej cuti minggu nie....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...