Monday, April 9, 2012

Yeay dapat gak tgk miRroR MirrOr & TitaNIc 3D


akhir nye selepas kes paksa rela di opis sabtu tu, aku cargas gak hari ahad g wayang, seb baik dr umah dah usha time show nya..huhu...aku belasah dua cerita skali..naik kebas gak la badan2 dok dlm wayang lama mcmtu...mau x nya mirror2 je dekat 2jam, titanic 3d plak 3jam lebih..tp mmg berbaloi sgt tgk dua2 cter tu..sikit pon xrugi la...sape2 yg xtgk g pergi cepaT layan la...kalau nk cter xbest bek tgk sendiri..

kali ni aku layan kat MBO viva home, sape2 xpenah g..boleh g area cheras nk bg detail jalan aku xtau la plak sory :) so sila mintak tolong en.goolge sambil tggu masa nk msok panggung ukor mall tu dulu...sgt2 cantik deko nye!!..tetibe berangan ok :p

jom2 layan pic sket2 ni je yang ada pon..nk amik pic byk2 malu di situ, ari ahad kan org ramai sgt...dah mcm semut pon ada gak tp dah aku dtg awl mmg xde masalah la nk cr paking..kalau aku terkira la smlm agak nye mau aku antara org 100 pertama termasuk pekerja dlm bangunan tu kot hehe...tp seb baik aku xkira :p


tu dia bukti kami kenyang popcorn hehe....layan dua cter skali jalan..


kerana kegilaan facebook!! 


tandas pon deko cantik!! mcm berada zaman cowboy huhu...


nie satu lagi deko tandas tetibe rs mcm kat shanghai :) w/pon xpenah smpai lalala...serius kerana eksited lebih aku g semua tandas kat bangunan tu tp xde la sume nk amik pic segan lak, nk tggu org xde leceh la plak...


ni kawasan foodcourt lak..deko dia pon cantik...lain tempat lain deko nye..sbb aku makan cn pic ni je yg ada...tadaa..



ni bukan kedai facebook sebenarnye..ntah ape dia jual aku xtgk pon..saje tegak kat tepi kedai dia jer..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...