Monday, April 23, 2012

8 mei 2012

berpinar mata! tu la reaksi pertama aku....cuak beb! aish kalau aku xbuat nanti sakit troaku gak yg seksa...aku gak yg xleh tdo! tp bl aku buat aku lak rs xsedap jer...
tadi selepas setengah hari aku dok tggu surat GL dr syarikat insurans br la aku g ngdap doc kat kg baru tu..hmm ngan muka suspen nyeaku tgk reaksi doc tu...adoi geleng2 kepala lak! nasib hemsem huhu...dgn selamber nya bg aku 2 cara rawatan yg aku boleh try....1 amik injection akan amik masa semggu dok wad selepas 6 bulan br tau berkesan ke x...2 masok kan kamera kat tempat sakit tok comfermkan rawatan lanjut dan makan masa 2 bulan mc....arghh stress dlm masa 5minit kena bg keputusan! yg pasti dua2 aku stil kena gak masok dewan bedah Ngeri...
selepas congak,tambah darap dan bahagi...akhirnye keputusan pk sorg,aku amik pilihan pertama...harap2 berjalan lancar la..so 8 mei tarikh yg di pilih doc setelah aku pk masak2 td...
hmm xlama dah nie....doakan yg terbaik tok aku yer kwn2....



tadaa..kad temujanji :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...