Friday, April 6, 2012

PerTAma KAli part 2


okey mengikut janji aku semalam arini, aku nk share pertama kali aku g PULAU REDANG..yea kat terengganu tu...ni btol2 pertama kali, bukan setakat pulau redang TERENGGANU pon mmg aku xpenah jejak..tp akhirnye berjaya gak aku smpai itu pon atas usaha kompeni aku hehe..team building la ape lg hehe...tq may****...muahX1000.... 
boleh bawak famili..huhu pernah gak terdetik kat hati ni nak honeymoon..mood gatai hehe...cukop2 merepek lagi..pape pon mmg terbaik la cn,sungguh cantik!! xtipu boleh pegi sendiri..air laut nye je dah wat rs xmau balik...sgt2 cantik!!...
ktorg pergi jumaat malam,balik ahad..kira puas la lgpon free kan bwak badan jer yg lain sumer kompeni tanggung hehe :) dan pertama kali gak aku terpaksa a.k.a paksa rela snorkeling!! huh mmg xwat dah pasni...gayat siot!!... ttbe jer dah smpai ke tengah tanpa sedar..hahha padahal aku mmg penakut sebenar nya huhu...so xyah la soh aku wat lg pasni...bg 1juta pon blom tentu aku buat hehe...aiyak! tp kompeni dah bayar kan sumer org nk tak nk kena gak la aritu,..pape pon pengalaman snorkeling mmg xleh nk di bayar dgn duit..sumpah xtipu ikan2 dlm tu sgt2 cantik!! cuma nya nape la xterpikir nk sewa kamera air tu..adoi rugi btol la..lain kali klu nk g pon mmg aku x amik la pakej snorkeling tu haha...:p
jom layan pic kat sana sambil aku terang sket2 erk..insyaAllah klu sape2 kat luar ni nk g pulau redang mmg xkan nyesal serius tempat nye sangat cantik.....................untung dok malaysia ni byk tempat boleh g kan??...jom2 jom..


hari pertama :

tadaa jeti nya...dr paking bas ke pulau...

sebelom naik bot..masing2 muka x mandi haha....


 mood amik pic dlm bot hehe...on da way g pulau....


tu dia pulau redang dr pandangan atas bot :) cantik gler kan...


dah sampai yahuu.....


itu resort nye...best :)


tadaaa ini bilik kami....satu bilik kongsi 4 org...selesa sgt...


hari kedua :


aktiviti satu ntah xigt dah ape namanya yg pasti kumpulan aku menang!!!... 


istana pasir...:) 

masing2 kepenatan huhu..dah lame beb xmain2 mcmni....


 tarian unta bak kata bos hehe...layan jer..


nie xpasti kumpulan mane menang yg pasti masing dah tersadai mcm paus hehehe....


petang nya kami free so jalan2 pusing pulau....

masa ni pertandingan nyanyian bos kitorg menang!! si baju coklat itu...kami2 dtg vote ZAJ! 


hari ke 3 :


bersedia jom!! snorkeling....:p


dalam bot mahu tuju ke pulau ape ntah namanya...mmg klu nk snokerling dorg bawak cn...klu xsilap taman laut :)


tadaaa...taman laut @ redang :)


pose di jeti hehehe........


ni time latihan sebelum di benarkan snorkeling sorg2...sungguh mencabar!!



kami dan kami semua................ramai x? mau x dua bas hehe


lastday :

sudah2 jom balik!!..huhu lain kali nak g lagi cn........







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...