Saturday, April 7, 2012

bukit gambang waterpark

huhu ni entry saje jer nk bagi ilangkan mood yg tensi di opis! dah tutup kedai..menchi :(
kalau xsilap aku dah 2kali aku g bukit gambang nie hehe..bukan ape makcik aku yg sorg ni dia sgt suker kumpol kepala surat khabar harian metro bila ada sesi terjah2 waterpark nie..so aku tukang follow jerk hehe...layan woo mandi2 tempat mcmni...
ha kalau sape2 xtau kat mane bukit gambang ni senang je cari sila cari kat en.google hehe yg penting negeri pahang okeh..
cuma xbest nye paking dia la...gler punye besar n ramai gler klu datang part2 cuti sekolah...mak datok sempot tau nk g pintu entry :)
jom layan pic okes...yang ni je sempat pon...:(


ni masa nk balik da...


nampak x paking lot nye?? banyak keta tu banyak lagi manusia hehe....


coco beach! jom mandi...


ni antara tempat nk mandi dan pelampung mahal hehe


nota kaki : hmm ni sumer pic masa aku g pertama kali, so stil ikot tema sebelom2 nie hehe...yg kali kedua pergi dah xjmp pic nye puas da aku godek2 pc nie hehe...ala korg g la sana kalau nk rasa...takat tgk pic xde teruja sgt :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...