Friday, April 27, 2012

pesta buku oh pesta buku 2012

ha sape2 yg berdekatan ngan kuala lumpur nie,jom la ramai2 terjah PWTC.. aku dah g rehat td,arini kan jumaat alhamdulillah dgn cargas dan pantas sempat la aku sambar gak sebijik novel hehhee...masak la bulan ni dah terlebih sudah banje novel..tp xsempat la nk mintak2 sign penulis nye, xsempat pon klu nk tunggu,nama pon keja masa...

dr opis aku g berdua jerk ngan bff naik tren masjid jamek ke stesen pwtc rm1.20 jer..balik umah mahal lg hehe..tetibe aku berkira plak ;p smpai jerk stesen pwtc tu jalan kaki sket je dah nampak tempat nye..kira arini ramai gak ler yg serbu sana..almaklum la sok sabtu ahad kdg2 ada plan lain mcm aku ni malam kang paling lewat pon pas magrib nk gerak dah balik kg tercinta huhu..so arini sempat kan jugak g..

kira murah gak la,mcm contoh td aku singgah booth KAKI NOVEL..diskaun rm4 satu buku..jimatkan?? so ape lagi jom2 terjah pesta buku 2012..

jom layan pic malas nk ckp banyak....










tadaa..hasil tuaian td :p




nota kaki : kata nya ada perhimpunan BERSIH arini smpai ahad ni so sape2 yg nk masok kl sila lah tgk perkembangan terkini dulu ok..so pada aku yeay selamat balik kampung llalala...jmp mggu depan :p


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...