Friday, April 6, 2012

bersedia kah aku???

bersediakah aku?? mmg la pokok pangkal nye hati...pokok pangkal nye aku dah pikir masak2 ker?? adoi adakah aku sudah bersedia?? waarghhh susah dan berat gak nie..tetibe jer niat nk sambung study berlegar2 dalam kepala ni! dr opis td sampai ni nk tdo dah pon dok terpikir lagi..tp mampu ke aku? kewangan..masa..kehidupan! tapi kalau nk ikutkan ni masa depan aku...alamak susah nye nk wat keputusan...susah nye........
abes dah en.Google aku terjah topik nie...mcm2 dah aku jumpa..dr bab bayaran a.k.a $$$...bab kursus? ape erk kursus patot aku amik? dulu muda belia aku study kejuruteraan..huh..xkan nk smbung benda alah nie lagi kot..dah sah2 aku skang mmg xguna pon maklumat yg banyak ini time keja,sumer benda blajar dr A - Z okes...siap aku amik kurus pendek g punya la berniat nk jd pekerja contoh :p... mau dah tepu beku kot dalam otak ni klu nk refresh balik!!..tp mcm xberbaloi jerk klu sambung kursus same...hmm apekah aku ada pilihan lain?? pikir2...
kalau bole nk amik kursus luar kampus je kot..yg sabtu ahad,memandangkan komitmen keja aku xtentu hala...klu kena stanby smpai malam kol9 malam masa bila aku nk g kelas?? masa bila aku nak wat assignment? masa bila lak aku nk rest..hmm tp dok dgr org ckp klu dah sambung study + kerja agak susah nk ade life?? huhu btol ker? adakah aku akan ngeri ngan statment ni? alamak xkan aku tercabar kot..lgpon aku bujang g kot malaysia BoleH!!! tp AKU??? boleh ker....??
antara antaranya tempat2 pilihan aku....yg mane erk...tolong...tolong....







nota kaki : huh nie sumer gara2 senior kat opis aku nie la bg statment mcmni, dah xpasal2 aku beratkan kepala memikir!! btol ke klu nk berjaya kena ada sekeping kertas A4 bertulis "diploma" "ijazah" abs org2 kat luar sane yg xmampu nk smbung blajar di sebabkan masalah tertentu mcmane erk? tibe2 soklan ni berlegar2 di kepala aku...so ada sape boleh jwb x?? pape pon aku berterima kasih ikhlas dr hati sebenar nya kat senior tu sbb buka kan minda aku..cuma aku jer masih tingtong!! :(



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...