Wednesday, April 11, 2012

akhirnye dpt jmp aryan si bambam...

ni satu lg program aku! plan nye plan br ni aku dpt muncul..seb baik xsempt merangkak g hehehe klu xmasak la aku nk dgr ibu nya merepek! alhamdulillah allah pjgkan umor dan beri kesempatan tok aku jumpa si bambam aryan...omel geram nk polok2...tp tu la baby sgtkan nk gomol2 sgt pon xelok hmm xpe tunggu besar sket nanti br syok main2...
xlame pon aku singgah tgk aryan maklum la dah ptg gak smpai umah nya..maklum la plan awl kn nk g makan free je kat umah akak opis tu a.k.a bos kecik huhuhu...nk balik cheras g..ni pon td kol9 malam gak aku smpai umah,skang dah smpai masa tok beradu yg peting blog aku terjah dulu sblm mimpi smpai bulan yahuuu....sok la aku upload pic xlarat dah nantoks sudah.....nite semua...semoga akan berlaku ari2 indah esok....amin...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...