Sunday, April 15, 2012

alhamdulillah.....

Alhamdulillah..semua nya mengikut perancangan seperti biasa...semoga pilihan btol kali ni, semoga allah permudahkan hidup aku, amin....

sepanjang 2mggu ni serabot dgn kerja,serabot dgn pindah umah baru..alhamdulillah untuk sesi pindah rumah telah ditahap 70% semoga setel semua nya secepat mungkin boleh la aku tumpu kan kerja2 kat opis lebih lg memandangkan sejak dua menjak ni department aku memerlukan aku untuk stayback di opis lebih dr biasa! 
separuh hati berasa lega separoh hati....hmmm xtau nak kata...lost!

dok kemas umah td ttbe terjmp balik gambar2 zaman dolu..tetibe terigt "sidia" yg dah lama sgt aku buang! adakah ni satu petanda nk uji aku jd lebih kuat? atau pon sekadar satu kenangan yg xperlu di pedulikan lg? yg pasti jauh sudut hati ni terasa terhiris! aish kenangan ttp kenangan kan...aku pasti kat luar sane mesti ada yg penah rasa ape aku rasa! maybe kisah kt xsama,yg pasti sakit yg kita rs tetap SAMA!! jgn nk kelentong ckp xde...sudah la..malas nk layan..mood sudah tintong,.

selepas tegar nye aku menggunting satu2 gambar tu..xde guna lg mau simpan pon! dah jd sejarah lampau pon..maybe dia dah bahagia kot, kalau x pon dah itu pilihan dia...so redha perkataan paling sesuai tok aku arini!

semangat! semangat hidup perlu diteroskan........


1 comment:

  1. Ya, semangat. hidup ini pasti lebih indah di depan kita.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...