Sunday, April 22, 2012

7 ari yg bz melampau! huhu

hmm dah lame gak xterjah cn..al maklum la kesihatan tuan tanah pon xberapa nk elok skang pon suam2 kuku lg,sok pape pon nk kena ngadap tuan doc lg...insyaAllah ni kali terakhir untuk masa terdekat nie..harap2 la...letih gak sebenarnye dok mc xg opis to stil xdok umah...klu dpt dok umah baring2 syok nye....! 
ari pertama mc aku ngadap doc klinik dekat ngan opis jer...dpt mc 2ari,pastu ari kedua mc aku g klinik pakar mata jln ipoh..mane la tau ada kesan2 sampingan ker,so tambah g mc...selasa - khamis..ptg khamis nye aku g pusat perubatan kg baru...dok tggu GL pon dekat seoaroh hari br dpt..sadiskan...seb la aku bukan tahap nk beranak @ nk mati sgt huhu...klu x naya...
doc yg ni lak perghh hemsem! mood gatai!...hahaha cukop2 iklan jap, dia soh aku wat MRI...hmm ape tuhL puas gak aku dok google mlm tu...akhirnye paksa rela aku buat gak..bkn apetok kebaikan aku gak...so aku smbong mc smpai isnin ni a.k.a esok..

jumaat pg nk xnk aku g jugak hospital kat kg baru tu...dekat sejam lebih gak tggu turn aku...ya Allah jantung laju nya jgn ckp la...serius TAKUT!! mmg ni la kali terakhir aku wat MRI ni gler btol...dia sumbat kt dlm terowong yg muat2 aku jer...tggl bahu ke atas je yg xmsok terowong tu...yg xboleh blahnye siap bg pesanan penaja klu rs xselesa @pape sila lambai kami akan dtg tgk! pergh bermakna aku tggl sorg2 dlm tu...wargh rs nya nk lari time tu gak...cover macho aku diam kan je..padahal dlm hati tuhan je tahu....! sape xcaya try la...

tp bl di kenang balik aku sgt2 insaf...ALLAH syg kan aku lg,supaya aku boleh berubah dr lalai segala2 nya...terbayang sgt maut dekat ngan aku time dlm terowong tu...terbayang kan agak nye mcmtu la rs bl dlm kubur kt sorg2 dlm ruang sempit xleh nk lari! ya Allah aku bersyukur sgt masih dpt bernafas...masih dpt jmp dan pandang org2 tersayang! 
ni la pengalaman tok aku yg mmg xleh nk beli!



nie hasil MRI kat KPJ SENTOSA...


ni hasil XRAY pertama


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...