Wednesday, April 11, 2012

Jom aku nk share g bukit merah plak...

xigt dah tarikh tepat aku pergi rasa nya julai 2011 yang pasti stil xlari dr tema pertama kali huhu...itu pon sempena harian metro buat gempak santai ke ape ntah, klu x maybe xsampai lagi bukit merah tu..jauuhhhh......

sbnrnye aku ngantok sgt nie, kat opis makin suram lak rs nya...hati yg sebenar nya makin xbest kat cn..adoi cuva bertahan selagi mampu..huhu pejam celik pejam celik dah 4tahun gak aku bertapa cn...ni kes setia la kan, bos je xtau nk hargai  :p

ckop2 tutup buka xmau la layan hati +g ngantok2 ni wat pale aku makin pusing xleh nk wat keja rs nya...insyaAllah xde yg pending lagi wat masa ni, sume nya up to date wah bangga gitu ;p

masa aku g tu aku drive dr kg tercinta RAUB lalu jalan baru hiway g cameron highland pastu exit dekat tapah, pergh mencabar tau jalan nye..pusing 360darjah tau stering keta..dengan ujan nye dengan excident nye..mmg btol2 mencabar minda n skil pemanduan aku yg setahun jagung ni hehe..pape pon alhamdulillah sumer ok dan yg penting lepas je balik dr bukit merah mak aku dah kasi greenlight aku leh drive sendiri walau jauh mane pon...lalalala yeay berjaya.....

 dekat sana ktorg sewa apartment, murah la satu malam rm150 je siap ada pool tau tempat nye..kira sesuai la dtg situ bawak famili xyah masuk waterpark pon ok..tp aku aritu masok la dah tentu dtg mamg nk g waterpark nye hehe 

jom layan pic lak...senang pic bercerita dari aku merepek :p











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...