Monday, June 25, 2012

tahniah


tahniah untuk my ******* untuk hari bersejarah itu. terima kasih banyak2 sebab jemputan VIP lagiks...
w/pon aku tau kesungguhan mu mahu aku aku ada pada hari sejarah itu..tapi maaf bukan   xmau hadir jauh sudut hati ini nak sgt pergi...tp hanya aku je yg paham kenapa!
pape pon sempena hari bahagia mu...ikhlas dari hati....

" selamat pengantin baru untuk **** & wife, semoga kekal bahagia sampai hujung nyawa" 

ayat yang sama aku bg pakai sms! insyaAllah mungkin ada "ADAM" yg lebih baik untuk aku....terima kasih pernah hadir dlm hidup aku n pernah kongsi sesuatu dgn aku...
kita tetap sahabat seperti yang kita janji kan sebelum ni...:)




nota kaki : hmm maaf ye kawan2 ter emo plak kali ini..hmm pasal ni gak la aku sampai cameron highland...nanti next entry k :p 

*kad xleh nk tunjuk biar aku je simpan dlam hati ketat2...








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...