Friday, June 29, 2012

salam jumaat

salam semua kengkawan! selamat hari jumaat,bg yg bekerja 5hari cam aku mmg tggu ari jumaat kan?? kan...sbb nya esok n lusa yeayy  cuti...
nampak nye plan aku mggu ni dah di susun cantik..malam ni gerak balik pahang,sok pg2 aku nak g melaka..ikot rombongan "cik kiah" ke melaka haha..pape hal nanti aku update ok...dah lama sbnr nye xg rombongan..taun2 lepas g trip kompeni kes paksa rela..huhu team building kan penat je lebih ni kali ni aku suker rela ok pegi haha...
hmm xde niat ape pon saje follow mak aku berjalan...kali ni mak n kengkawan kumpol duit reramai nk jenjalan sewa bas...agak2 nye esok2 kt2 dah "tua" mcmni ada lg x rombongan ala cik kiah ni?? zaman skang dah jarang kan naik bas...paling koman pon mesti sewa keta..tp bg aku skali2 dpt kongsi hapy reramai mcmni komferm dpt KEPUASAN!
Kawan2 doakan yer perjalanan kami semua esok selamat pergi dan balik...semoga semua nya berjalan mengikut perancangan..amin...

hmm korg2 semua ape plan minggu ni? share la ngan aku.....:)




ni gambar hiasan jer..ktorg xnaik bas kartun ni hehe...





nota kaki : hmm jalan TAR dah penuh umat cr barang raya kot! kurma pon dah banyak jual..haha aku pon termasok ketegori beli kurma arini :) best nye mkn kurma..febret!.. 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...