Tuesday, June 5, 2012

abes sudah...

salam semua...kepenatan melanda! serius sgt bz mggu ini...ari minggu balik kg konon nk vouge nye pasal bawak balik handbag baru..skali balik kl tertinggal kat kg da...uwargghhh dah la dalam tu kad pekerja..kad tren sumer la...ambik ko! niat xbaik balik kg haha...layan kan aje..so mggu ni kena balik kg lg kot.....adoi...mintak ampun bos mggu ni xleh nk punch kad opis lallalala......:(

ok la nk cter story mggu ni..alkisah nye pg2 isnin semalam la tu  bgn pg2 sbb nye nk kena masuk kursus,punya la awal aku siap memandang kn nk kena tukar 2 tren so kena la siap awl..dgn perasaan semangat nye nk sampai awl petaling jaya..skali sampai2 depan pintu masa nk daftar raba2 beg skali nota tertinggal!!! uwarggghh sekali lagi aku cuai...alahai sbb aku dah tua ker??? masak mcmni...ada x petua xnk lupe??? tolong2...tolong...



saje nak tayang..kat cn dorg guna nama negara untuk setiap bilik..aku yang OSLO tu..



tu dia, oslo berjiran dgn tokyo...jauh aku melancong 2arini...



"OSLO"



Suasana nya...hmm aku harus la di belakang hehe...



nota nya yg berjela jela...masalah skang..adakah aku akan baca lg??? hmmm renung2 kan...



itu trainer nya...ala2 apek gitu..tp melayu asli ok...




nota kaki : fuhh lega..abes dah traning,sok msok opis mcm biasa..leh bgun lambat!! tp kad pekerja xde!!!.....mcmane ni?????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...