Tuesday, June 26, 2012

cuti2 koboi


salam,update kedua untuk arini...curik2 masa ni update hehe...mood tintong baik melawat umah kengkawan kan dr layan kepala ngan opis yg BORINGGGG nie..adoi sabar je la...okes2 dah merepek sudah...

jom nk share cerita sementara x basi ni..eh dah nk basi ker?lantak kan nk story gak...di sebabkan aku dpt MC 3ari +sabtu ahad jd 5ari la aku bertapa tanpa masok opis hehe...so aku cargas la bersiap2 balik kg..yeay balik kg di hari bekerja....syok ooo drive sensorg tanpa banyak keta...

nk di jadikan cerita,kepala pon xberapa nk best..mmg memerlukan masa n ruang untuk diri sendiri,so aku pon siap2 pg jumaat 22 jun untuk ke cameron highland...yeay ape lagi jom la...mai2 kt g cameron highland amik angin...

aku g seharian je, xde pon nk tdo2 sana sebab nya....hmm xmau la citer..kang aku over haha...ape nk tau gak ker??? ok la aku senarai kan yer...

*kg aku dekat nye ngan cameron highland kalau tido otel MEMBAZIR
*setakat nk makan cendawan goreng tepong rm5 sepinggan je pon 
*lgpon aku bukan manusia gilerkan strawberi!! mmg xmakan pon...hahaha
*setakat nk beli sayur..hmm xlogik lgsung..cuma mak aku jer giler kan jagung cameron highland..alasan nye jagong sane besar2!

hmm ape lg erk...ha alasan logik nya 30julai - 3 ogos aku dah book rumah percutian kompeni rimau ni hehe...hmm mmg bulan pose pon saje nk rs pose tempat2 mcmtu..nk stay obersi xmampu :(

jom layan pic yg sempat aku snap!


#tanah rata 








#kea farm









#pasar brinchang 








dan last skali yg aku beli tadaaa.....



kelopak bunga ros....:)


okey la nk balik da..esok2 update lg...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...