Wednesday, June 6, 2012

part 3 penang

mai nak share sambungan holiday penang aritu..sebelum basi hehe...

pagi2 ahad tu bersiap2 konon2 nya nk g cari tempat jual jeruk a.k.a chawrasta pusing nye pusing last ktorg sampai tempat lain punya la banyak kat kl kat penang tetap ktorg singgah huhu TESCO haha..klakar btol la..punya la banyak tempat boleh g kat penang tu..tesco gak pilihan hati mak aku..adoi..layan kan aje....


sesi test mesin urutan hahahah...penoh sedara mara aku jerk...

dlm setengah hari gak la kat tecso bayan lepas kot..xperasan nama tempat ok...pastu gerak ke BALIK PULAU sape2 penah g balik pulau tu mmg jauh dr bt feringhi kan..jalan nye bukan main lg membukit! kebetulan tgh hari yang aku lalu tu bas yg xcident masuk gaung tu masih ada g (ada masuk berita)..huhu ngeri beb! mmg jalan situ bangkang bengkok so brek sgt perlu  dalam keadaan baik!! semoga roh mereka di tempatkan di kalangan org2 beriman amin....

sampai balik pulau rumah paksu aku a.k.a adik bongsu mak aku yg telah terpisah dr keluarga dari lahir di sebabkan masalah yg xdapat di elakkan masa tu...akhir nye kami dapat berkumpol setelah bertahun2 hanya berhubung melalui telefon.....kini zaman semakin canggih kan so pakai FB der lalalala....



akhirnye mak n adik bradik dpt berkumpul bersama nenek..alhamdulillah...


dan kami jugaks berjaya kumpul bersama! alhamdulillah...syukur dengan peluang yang ada...

selesai sesi bergambar,paksu telah membawa kami ke kedai jeruk area balik pulau jer, lg murah dr chawrasta serius x tipu...tadaaa...


boleh singgah sini..murah separuh harga dr padang kota!




nota kaki : dah abes dah sesi ni, nanti aku sambung lg erk jalan2 g bukit bendera plak...tunggu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...