Thursday, June 14, 2012

bila bos kaum sejenis!

%^*^%$#@$$^%* rasa nk hantuk kepala kat dinding...huhuhu....

alkisah nya sejak 2mggu ni aku dpt bos baru..KAUM SEJENIS! paham2 sudah...memula tu nampak ok jer, kira nya boleh tarik nafas lega la kan...hmm alhamdulillah..tp dah masuk ke minggu ke 2 ni...ya ampun kalah pegawai polis lagak nye...kalau tanya tu dari A smpai Z dia nak tanya..kdg2 tu 2 3 ari stil soklan same je! arghh tension btol la...

kalau bagi arahan tu mmg xde nk pk perasaan org lain..mentang2 la kita ni org bawahan..hmm aku paham dah aku kuli jer..tp xkan la smpai nk bg arahan mcm bg arahan kat anjing!..huh menci2 keadaan nie..sgt2 x hapy sudah!...

kalau lebih 10minit xde kat tempat komferm2 dia cari..huhu..sgt2 teliti kot..bukan aku nk menegak kan benang yg basah..kalau dah salah mmg tetap salah tp nye kadang2 KETELITIAN dia tu bukan guna kat bab kerja lebih kepada BUSYBODY!! alahai leceh sebenar nya bos PEREMPUAN ni....sebelum ni 4tahun kot dok bawah bos laki w/pon xmeriah mane tp xde la bzbody...adoi...

ada x sape2 kawan2 blogger penah rasa mcm aku rasa skang..boleh share ngan aku..huhu mane la tau dpt membantu...




nota kaki : sgt2 xtahan bab bzbody itu!!!.........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...