Friday, June 15, 2012

selamat hari ulang tahun emak!

salam semua,sempena 15 jun setiap tahun aku n adikbradik akan sambut besday emak + nenek aku..tapi xde la sampai jempot sekampung kan...ckop sekadar makan2 kek n makan kat mana2 kedai yang sesuai...

cuma tahun ni di sebabkan masalah teknikal..mak aku ada kat kl umah kakak ku, sementera nenek plak di kg,so kena tukar plan la jawab nye...hehe..jadi malam td (sbb xbuat arini erk?aku kena hantar mak balik kg dah balik keja kang...) ktorg pakat adikbradik g makan kat one station..xde la mahal sgt,boleh la sekali skala...nanti aku cter pasal kedai tu ok..tungguuu....
jom layan pic jer...



punye la banyak kek,aku xtau yg mane satu huhu dekat setengah jam aku dok belek2 kek kat kedai ni..aku rs dah bosan kot minah kat kedai tu lalallalala...minta maap yerk..:p



kek pilihan satu...kek perisa mangga!..tp xbeli pon,hehe semua adik aku nye pasal...sbb nye dia banyak komplen :p so xjadi beli....



last skali di sebabkan aku tensi sudah, + minah kedai tu pon cam bengang jerk, so ktorg pakat beli kek ni..tadaaa....sedappp!!!



ini la emak aku a.k.a bestfriends aku adikbradik! selamat hari lahir mak..semoga panjang umor dan sentiasa dalam kesihatan yang baik....terima kasih sebab lahirkan ktorg 5bradik susah senang emak akan kami kenang slagi hayat di kandung badan...


nota kaki : dah xleh taip lg mood ke laut..sobs sobs...:(
yang pasti aku sayang sgt2 emak aku!!!

1 comment:

  1. Semoga emak u sentiasa ceria dan di panjangkan umur. sedapnya kek tu..nak sikit boleh..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...