Wednesday, June 6, 2012

politik!





salam,mesti ramai tertanya2 kan nape aku letak pic nie..hmm jawapan nye.....tetiba aku rasa topik tok arini kat keliling aku ini la...MELAYU MUDAH LUPA!

hmm nape erk boleh jd macamni?ape yg silap? kat mane yg perlu di betulkan? agak2 nye penah x korg2 rasa di kelilingi kawan yang ramai tp status nya dah makin berkurang daripada sahabat ke kawan ke org asing??? hmm tu la aku rasa sekarang...adoi ssh nk cerita detail..tp ni la lumrah kehidupan aku sekarang....

xterluah dek kata2..cuma aku berharap sgt2 orang2 di sekeliling aku ikhlas seadanya..sehingga kadang2 timbul perasaan "eh dia senyum kat aku ker" @ "nk tegor ke x ni" gler kan..adoi macam2 la keadaan nya..

sesekali terdetik gak di hati boleh ke kita bahagia dgn menindas org lain? xterpikir kah mereka2 yg di tindas tu akan menyumpah seranah anda?? akan semakin bahagia kah hidup anda bila sesi kipas mengipas di amal kan??? atau aku juga kena ikot rentak sebegini??? perghh politik sgt kuat di sini..................

benci keadaan ini...nak lari jauh2....



nota kaki : saya semakin x hapy di sini................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...