Monday, June 18, 2012

isnin yang sentap!

salam kwn2 semua..masih bersiaran di opis..sgt2 sentap arini! nape la erk manusia ni selalu xpuas ati ngan ape yang ade..nape la suker sgt nk dengki..iri hati..paling xbest kalau berniat nak usik periuk nasi kengkwn samaada secara sengaja atau pon tidak!..


mood mmg sgt2 bengang + sentap...usih masih ada lg manusia mcmni..mmg la aku senyap xmelawan sekarang tp esok2 belum tentu! aku pon manusia biasa yg kdg2 tahap kesabaran tu akan menipis dan menipis..malas nk besar2 kan kes..malas nk gadoh..bukan masih budak remaja yg berebot bf pon tp bl sampai tahap aku guna telefon opis lama @ kejap ko nak catit bagai ape kes?? dah mcm xde keja..ngan org lain xde pon..pastu dah sound aku ngan bangga nye xsampai 5minit pon ko plak bergayut! huh dah 4tahun keja department ni xtau lak aku kot2 salah pandang @ terlepas pandang ada nama bapak ko share cn!! sudah la jaga hal org, hal sendiri berterabur!! 


benci btol seangkatan sama jerk!! masing2 dah TUA, nk tegor kang kata kuang hajor..ye la kan aku yg muda belia ni nk tgor comferm xleh terima kan?? abes nk wat mcmane...kdg2 tu dah mcm polis pencen je aku tgk ke hulur hilir ngan kertas yg dah naik lunyai konon2 bz sgt...padahal habuk je..yg lebih pon mata je dok jeling org2 bawahan cam aku ni buat ape...adoiii


manusia oh manusia! selagi aku boleh sabar aku sabar la..tp bl dah sampai tahap hilang sabar...aku tkot sgt hilang dah rs hormat itu...


ya Allah kau jauhkan la aku dr sifat2 buruk tu, kau tambah kan lah lagi tahap kesabaran aku untuk berdepan dgn manusia bertopeng2 nie..yang masing2 dalam senyum ada niat terpesong...amin...






nota kaki : sory kawan2 arini sy sgt emo!! jika ada yang baca ni xleh terima sila unfollow ok! mak xkesah okehhh....(tuju ke org yg tepat)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...