Sunday, November 18, 2012

wahhh....

alhamdulillah selamat sampai kl selepas bercuti panjang :) mesti ada yg masih kat kampungkan?? kali ni aku saje je gerak awl dr umah mak aku kat pahang tu..plan nye nk rest kat umah sok pg g kerja ngan mood ceria hehehe....harap nye begitu la kn...
sempena depavali ngan maal hijrah ni mesti ramai yg cuti cam aku kan? sambung tros? hehe so dgn kata lain nye abes la sudah cuti tahun aku untuk 2012 ni lalalala...pasni kena kerja dan kerja sampai masuk tahun depan lalallala sedapkan hati :p
entry sblm ni aku dah cter aku baru balik dr langkawi kan...hutang dulu la erk...xbest lak klu x tempek gambar kat dlm ni...hehehe...tab aku tertinggal kat kg la... kebanyakkan gambar semua dlm tu so aktiviti mggu ni melawat rumah kengkawan je k...
arghhh rindu dgn blog...rindu jugakss ngan kengkawan blog hehe....
selamat berkerja untuk esokk....cayok2 cayok...



nota kaki : skang musim durian kan??? ada x peminat tegar durian hehe??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...