Thursday, November 29, 2012

alkisah nye..

dek kerana skang ni demam durian crepe..aku usaha kan jugak mencari..tu yg ke one utama aritu... huhu alasan... 

so penangan nya malam td aku gagahkan gak drive redah ujan + jem amat ke kajang g rumah kenalan kakak aku, dengar2 nye mmg terer buat kek dan adikbradik kek..huuhu... so terjah la ktorg ke kajang kalau x caya klik cn kak ita 

tak tipu tau..aaron aziz pon pelanggan tetap dia :) boleh ler try klu nk rasa...hehe eh tetiba aku promote plak..xde kaitan ok..

balik dr rumah kak ita tu...berangan la ktorg ni nk makan willy satay..ssb nye terpengaruh jalan2 cari makan! hehe...durian crepe xmakan lg dah cari makanan lagi...kan

so selepas Uturn dgn byk nye..kami pon sampai akhirnye...pergh...

 ehsan en.google :p

dan yg sentap nye..................xdapat pon makan satay! dah abes kata nya cis...so leh tgk signboard jerk itu pon suam2 kuku jerk...


willy satay.....

sudah nye aku bedal benda lain....tu pon lama gler nk tunggu..........adoi....len kali kena g awl2 sket la cn sobs sobs...jom layan 





sebijik ni rm14 okes...kalu tekak aku la...xde la sedap sgt...boleh la..sedap lg yg dekat downtown mines hehe...

dan paling best nye dok usha dlm mr.google skali terjumpa nie...suratan atau kebetulan???


lawak lak rs nya....yg atas tu aku snap smlm...yg bawah aku jumpa dlm google...sebanyak2 meja kat situ meja 16 ni gak boleh ade :)

alamaks...entry durian crepe nanti aku story morry yer...

5 comments:

  1. Allah sedapnyaaa burger tu..terliur tengok tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mummy klu terliur ajak dady p yg kat downtown the mines sedap dr yg ni hehe

      Delete
  2. Satay willy tu kene call dulu...
    Baru tak tggu lama..
    Ada x no contact nya?
    Amik x aritu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke kak nad?? haha xtau lak kena kol dulu..selalu g samuri aci redah jerk..lalala

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...