Friday, November 23, 2012

review wayang

salam semua..entry di ptg hari...hehe di sebabkan semalam aku belasah layan movie 2panggung skali hentak...so pg ni adoi mata xleh nk bukak! kol3pg aku sampai umah kol7 dah kena siap2 kuar g keja....

masak klu mcmni! mmg pasni nk kena tgk movie bkn ari kerja la kan...mata dah cam mata panda nie....

jom aku cter sket2 pasal movie smlm....pendapat pihak aku je tau :)

movie satu :- pontianak vs org minyak 9.45 -11.30 mlm

dari 5bintang aku leh kasi 2 jerk...merepek banyak! cter slow jer...xde jalan cter pon sebenar nye tetiba je abes! hahaha...tapi xde la langsung xklakar kan...nama pon johan raja lawak ngan nabil teraju nye...komferm la ade klakar nye....mmg gelak gak la part2 dorg nye muka tp bab lain hancusss! xde motip! kesudahanya.......................sentap!

movie 2 :- twilight breaking dawn 2 12.05 - 2.30pg

4.5/5bintang! superb..bebaloi tgk...bebaloi aku follow cter ni dr musim pertama hehe..ape yg boleh aku ckp adalah best....best...best....jom2 reramai p tgk...


nota kaki : tunggu masa nk balik hehe arini balik 4.45ptg..selamat berhujung minggu...plan mggu ni ape??? cam xde plan jerk...:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...