Sunday, November 25, 2012

aktiviti arini...makan dan makan...

salam semua! sehat ker...arini aku nk share aktiviti aku...jgn ada yg muntah sudah ok..

aku mulakan sesi masterchef pagi ni dgn masak bihun sup! cubaan baling2 jerk dan alhamdulillah menjadi..mood puas ati! time kaseh untuk dua adik aku yg menghabeskan bihun sup aku...pic nan ado ye sbb xlarat nk snap2 bagai...alasan...

tengah hari nya xyah masak! sbb memasing dah plan nk kuar jenjalan ukor jalan kat kole lumpor yg indah ni tanpa tujuan boleh?? aku boleh aje hehe....
ngah bersiap2 adik laki aku ajak p tesco teman dia beli barang peribadi dia..huh aku kan kakak misali...yeke?bedal je sape nk puji diri sendirikan kalu x aku hehehe....layan je la adik oi...
pastu kuar dr tesco akak aku kol bgtau dia baru sampai klbawak balik buah2 tempatan a.k.a durian n manggis yg banyak...soh aku g amik! aku pon cepat2 balik umah nk amik buah la plak kan....so malam ni kita bedal durian ngan manggis ye kengkwn..time kaseh abah sbb dah siap2 kopek kan tinggal makan je lagi hehe...


yeay terbaik dari ladang! nyum...nyummm...

pas runner umah akak aku..dia ajak teman p jusco plak..so layan kan aje...lgpon aku mmg xde plan nk kemana2 pon kan...bedal je la...tp nye xde ape pon soping nye..sumer nye dia pegang xjadi ape hal ntah,aku layan kan aje janji dia banje makan hahaha...
so arini kt jalan2 cari makan kat jusco...









so menu untuk malam ni..di sebab kan dah xlarat sgt..aku masak ayam kukus je! boleh la kan janji boleh makan dgn kaseh sayang :)



nota kaki: korg2 ape aktiviti arini??




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...